GezondheidForum.eu Gezondheid, Welzijn & Fitness. > Gezondheid > Algemeen > 2 Vraagjes omtrent beenderen en urine

Algemeen "A Healthy Body Is A Guest Chamber For The Soul: A Sick Body Is A Prison” - Francis Bacon -

Antwoord

Discussietools
Oud 06-24-2009   #1
Red2Angel
What is Health?

Bedankt: 0
Bedankt 8 keren in 2 Posts
Red2Angel is on a distinguished road
Standaard 2 Vraagjes omtrent beenderen en urine

1. Ik heb erg krakende beenderen. Ik bedoel daarmee dat als ik mijn arm strek, of mijn pols draai, dat er enorm veel in kraakt.
Het doet niet echt zeer, het is gewoon een lastig gevoel.
Soms moet ik ze strekken omdat het echt pijn doet als ik het niet doe.

2. Als mijn urine geel is, wat betekent dat?
Betekent dat dat ik te weinig water heb gedronken?
Red2Angel is offline   Met citaat antwoorden
De Volgende 4 Gebruikers Zeggen Bedankt Red2Angel Voor Deze Bruikbare Informatie.
amusyedumWale (10-19-2012), Doofabsoste (01-07-2013), Estuamsap (01-05-2013), sommolondidly (01-14-2013)
Oud 06-25-2009   #2
LordMike
GezondheidForum.eu

LordMike's schermafbeelding

Bedankt: 5
Bedankt 182 keren in 83 Posts
LordMike will become famous soon enoughLordMike will become famous soon enoughLordMike will become famous soon enoughLordMike will become famous soon enoughLordMike will become famous soon enoughLordMike will become famous soon enough
Stuur een bericht via MSN naar LordMike Stuur een bericht via Yahoo naar LordMike Stuur een bericht via Skype™ naar LordMike
Standaard Re: 2 Vraagjes omtrent beenderen en urine

Op je eerste vraag heb ik niet direct een goed antwoord. Maar ik heb wel hetzelfde, als ik met mijn armen draai, beweeg, plooi, etc. dan kan ik alles doen kraken.

Op je 2de vraag kan ik je wel een leuk antwoord geven:

Het 'geel' van je urine zijn afvalstoffen, naarmate je meer(water) gaat drinken gaat je urine doorschijnend worden.

Je lichaam verteert onder normale omstandigheden z'n 800 ml/uur, het beste zou zijn dat je zo een 200ml per 15min drinkt, het is niet zo goed om in 1x een liter water of meer te drinken. Dus maw het is beter om meerdere malen kleine hoeveelheden te drinken dan in 1x een groot volume..

Ik zou zeggen: probeer eens wat meer en frequenter water te drinken en kijk goed naar je urine..
" Your desire to change must be greater than your desire to stay the same.”
LordMike is offline   Met citaat antwoorden
De Volgende Gebruiker Zegt Bedankt LordMike Voor Deze Bruikbare Informatie.
TerulaTause (03-19-2012)
Oud 06-29-2009   #3
Red2Angel
What is Health?

Bedankt: 0
Bedankt 8 keren in 2 Posts
Red2Angel is on a distinguished road

Ik heb een erg kleine blaas, dus als ik zoveel zou drinken als jij zegt, dan ga ik niet anders moeten doen dan naar het toilet gaan.
Erg lastig.....
Kan het kwaad als mijn urine geel is?
Red2Angel is offline   Met citaat antwoorden
De Volgende 4 Gebruikers Zeggen Bedankt Red2Angel Voor Deze Bruikbare Informatie.
canyFunkglync (10-17-2011), Cervireekak (01-21-2013), INSENIFIRTIEM (01-05-2013), jardimmakag (01-10-2013)
Oud 12-19-2009   #4
Kevin
Healthy Guy

Bedankt: 7
Bedankt 40 keren in 16 Posts
Kevin will become famous soon enoughKevin will become famous soon enoughKevin will become famous soon enough

Als mijn urine geel is, komt dit meestal door ofterwijl ongezond drinken (te veel frisdrank etc) of door alcohol
Als ik dan een dagje geen frisdrank/alcohol drink en goed wat water drink is m'n urine terug perfect wit
"He who has health has hope, and he who has hope has everything."
Kevin is offline   Met citaat antwoorden
De Volgende Gebruiker Zegt Bedankt Kevin Voor Deze Bruikbare Informatie.
gypecabbeve (01-07-2013)
Antwoord

GezondheidForum.eu Gezondheid, Welzijn & Fitness. > Gezondheid > Algemeen

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:56 PM.

GezondheidForum.eu 2009